tisdag 6 november 2012

Gulliga?



Under fjorton dagars tid har jag förmånen att ta hand om sex valpar, med mamman förståss ...och kan ni tänka er..... jag får inget gjort, sitter bara och tittar och ler. De sover ganska mycket fortfarande, de är bara tre veckor gamla. De kan också busa, bitas och vifta på svansen, och så låter de så gulligt när de ska försöka morra och skälla.



Mamma Sally är också söt och snäll, hon tar hand om valparna bra. På kvällen när hon vill ha lugn och ro får hon ligga hos mig i soffan och slappa en stund, mysigt.

Yorkshireterrier 'Care Abouts' uppfödning.



Vivian

5 kommentarer:

  1. Underbart! Fjorton dagar utan att göra något, låter helt OK i det sällskapet :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka raringar!Jag vet hur det är då svärföräldrarna haft 2 kullar boxervalpar oii de är ju bara så goa!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Fullt förståeligt att du inte får något gjort, med såna sötnosar att ta hand om.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Japp! Supergulliga :)

    Hundar är bäst.....

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja!Sååååå sööööta! Alla 6!
    Ha det bra,Karla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...