måndag 20 februari 2012

Jag har en Finalplats !!

Oj så kul, det kunde jag inte drömma om. 
Juryn valde ut 24 finalister av 780 fina bidrag.
Denna  Axvallmo finns med bland finalisterna, tror knappt det är sant och är så stolt och kan inte låta bli att berätta det för alla.

Klicka på bilden för att se hela bidraget.
Det bästa med den blomterkonkurans som Anne startat på sin blogg Moseplassen, är att jag då satte fart att leta bland alla mina bilder och det var så kul. Samtidigt känns det som om jag behövde en spark där bak för att komma igång att skriva fler inlägg här.
Tack Anne för den moroten.
Vivian

 Klicka på länken nedan så kommer du till alla 24 finalisterna

14 kommentarer:

  1. Grattis! :-) Jag har läst så himla många inlägg om den här tävlingen och en av de få blommor jag faktiskt kommer ihåg är din axvallmo. Jag gillar gula blommor och den här är så underbart glad i färgen utan att vara för skrikig. Jag håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis vad kul...Den är jätte vacker.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till finalplatsen!
    Kan man hoppas på att övriga bloggare här röstar på våra bidrag och och låter hela Norge se att de svenske bidragen 'henger med' en bra bit upp mot prispallen?
    För att hoppas på en svensk seger i denna tävling är kanske att hoppas för mycket...

    SvaraRadera
  4. Grattis vad kul! Men den är ju så vacker.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  5. Grattis än en gång! Jag tycker att axvallmon är så vacker och den ska jag hitta för att plantera i min regnbågsrabatt.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  6. Grattis vad roligt!
    Gillar din bild och kommer arr rösta på den :=)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  7. Grattis och vilken fin blogg du har. Hit vill jag hitta igen.
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  8. Så roligt!!! Jag försökte gå in och rösta men kände mig riktigt korkad för jag hittade inte rätt ställe. Nu ska jag göra ett till försök.

    SvaraRadera
  9. Men så kul, stort grattis! bilden är jättefin!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Verkligen trevligt!
    Stort Grattis!
    Håller tummarna för dig.
    Ann.

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis.

    Då är det du och Hans i Brännby som håller den svenska fanan högt?!

    Jag var själv med med en gul daglilja men din axvallmo slår den med hästlängder.
    Jag håller tummarna.

    Ha det gott

    Kristina

    SvaraRadera
  12. Hej , hittade hit idag! Väldigt fin blogg, jag hoppar på som följare;) Annica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...